RSS

Inför stopp nr 2: Örebro.

18 Sep

BabyRoyale och jag kommer till Örebro 9/10 och stannar åtminstone en natt. Vankas det underhållning stannar vi längre. Nu vill vi få in tips på roligheter, dumheter och slanfyllda ställen vi kan besöka. Vi har lyxat till det med en hotellnatt på fredagen och härmed utlyser jag en tävling: Ett tillräckligt bra förslag på underhållning belönas med att få vara korven i brödet så att säga. Tillbringa natten mellan oss på hotellet. Juryn, dvs vi, är enväldig och fjäsk lönar sig.

 
3 kommentarer

Publicerat av på september 18, 2009 i Born to run, Härliga tider

 

3 svar till “Inför stopp nr 2: Örebro.

  1. Jävla Jenny

    september 18, 2009 at 5:49 e m

    Due… du får akta dig var du annonserar, haha.
    Och förresten räknar jag Örebro som stopp nummer 3. Är jag dum i huvet då?

     
  2. systersmisk

    september 18, 2009 at 6:16 e m

    Stockholm ser jag som en kick-off och uppvärming bara:) Jag skrev ju att juryn var enväldig, oroa dej inte.

     
  3. pubes

    september 18, 2009 at 9:09 e m

    sv: hahaha jadu.. bra fråga! 😉

     

Kommentera

 
