RSS

Dagens blåmärke.

03 Okt

Idag blev jag förevisad diverse kampsportstrix av Lasermannen. Jag skulle försöka ta mig loss. Det hela slutade på ett smärtsamt sätt. Jag landade på armbågen i min iver att vara en duglig kampsportare och det gjorde galet ont på nästan föda barn-nivå. Jag blev yr, mådde illa och började kallsvettas, så jävla ont gjorde det. Har fortfarande ont efter sex timmar och nuddar man det rejäla blåmärket så blixtrar det framför ögonen. Vad lär man sig av detta: Troligen ingenting. Men kul var det och jag vill gärna göra det igen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 3, 2009 i Trams

 

Kommentera

 
