RSS

Får jag värma min tunga mellan dina bröst?

12 Okt

Helgen bjöd på oväntad underhållning. I min iver att se till att alla i min omgivning är glada och nöjda spånade jag tillsammans med grannen på nya och innovativa raggningsrepliker. Vi kom på denna som ska sägas med ordentliga mellanrum mellan ordet och med seriös Hasse Aro röst; Mitt namn är x x, får jag värma min tunga mellan dina bröst. Grannen sågade det hela till en början men jag insisterade, det måste ju funka tänkte jag. Framåt halv tretiden på natten uppenbarade sig en rejäl klyfta och grannen var tämligen berusad. Han slog till, flickan sa ja och hux flux hade han kört ner hela ansiktet i urringningen. Hur det hela slutade kan ni läsa i inlägget här.

 
5 kommentarer

Publicerat av på oktober 12, 2009 i Härliga tider, Sex, Trams, Vattugränd rules

 

5 svar till “Får jag värma min tunga mellan dina bröst?

  1. Jenny

    oktober 12, 2009 at 12:03 e m

    Jo tack. Skönt att man kan stå till tjänst som övningsuppgift. Halv tre på natten… Mycket hoho och fniss, fniss där…

     
  2. systersmisk

    oktober 12, 2009 at 6:00 e m

    Du se det som en humanitär insats;)

     
  3. Anders Jacobsson

    oktober 12, 2009 at 9:28 e m

    Jag är skitbra på raggningsrepliker. Jag provade väl alla mellan 1977-1986 utan reslutat. Vill ni veta bara fråga ladies!!

     
  4. Jävla Jenny

    oktober 13, 2009 at 9:51 f m

    Eller bara fråga rakt ut om han vill vara lilla sked och känna mina två hårda i sin rygg?

     
  5. systersmisk

    oktober 13, 2009 at 9:58 f m

    Jag tror att han är med på allt som inkluderar dej Jenny.

     

Kommentera

 
