RSS

Han med en kuk stor som en termos.

16 Okt

Jag befinner mig i Mockfjärd, home of the hembränt och hämtpizza. Det är rätt trevligt här om man är här i lagom dos, dvs ett par nätter om året. Då brukar vi äta pizza och klämma ett par öl eller två. Hittils har det blivit en halv cider, haha. När vi satt på pizzerian (inte Slem) och käkade kom en Mockfjärding in som jag inte sett på många år. Han är i min ålder och känd för att ha en förbannat stor kuk. Jag har inte sett kuken personligen men har hört det från flera håll att han ska vara galet välutrustad. Åren hade inte varit snälla mot honom alls, på 90-talet var han ju nästan snygg. Men nu?? Usch. Inte läcker nånstans, såg ut som han kom direkt från älgjakten (vilket han troligen gjorde) och hämtade två Bagarens special. Alltså var det någon som skulle få åka på hans termos ikväll. Jag är inte avundsjuk alls. Jo kanske, på att ngn får åka. Men inte på honom.

 
23 kommentarer

Publicerat av på oktober 16, 2009 i Glesbygdsromantik, Sex, Sport i tvåan, Trams

 

23 svar till “Han med en kuk stor som en termos.

  1. Jenny

    oktober 17, 2009 at 10:28 f m

    Ååååka flottstång i glesbygden, jag vet inte jag. Tyckte din fotbollsfantasi var härligare. Mest för att jag också fick vara med på en hörna.

     
  2. Laserboy

    oktober 17, 2009 at 12:10 e m

    Är detta bara ett rykte, eller känner du ngn (som inte är din kompis-morsas- flickväns-barnbarn)som sett termosen ”live”? Du förstår väl att jag reagerar, när du skriver om en välhängd kille i din ålder, hahaha…..!!??? Satt här chockad och funderade vad fan jag gjorde i Mockfjärd igår, men började fatta när du skrev att åren inte varit snälla mot honom, haha…! Ödmjuk som vanligt….

     
  3. systersmisk

    oktober 17, 2009 at 4:02 e m

    Jenny; Du kan vara med med din höna;)

    Laserboy: Eller snarare Laser old man;) Frugan kusin har sett termosen live och hon är pålitlig. Termosen har varit ett välkänt faktum sedan tidigt 90-tal.

     
  4. Hälsporren

    oktober 17, 2009 at 4:29 e m

    Åh, dessa småstadslegendarer: i händelsernas centrum en gång i tiden, snygga och populära, men allt eftersom faller de sönder snabbare än ett sandtorn på havsvågig strand.

     
  5. systersmisk

    oktober 17, 2009 at 4:35 e m

    Så sant. Och vi som var mediokra då ägnar oss åt skadeglädje.

     
  6. Laserboy

    oktober 17, 2009 at 4:37 e m

    ”Frugan kusin”? Är det samma person alltså? Du är alltså gift med din kusin? Ja, det är väl inte så ovanligt i zigienar släkter och små inavels byar? Om du har glömt ett ”s”, så är det ju inte trovärdigt. Det är en tillräckligt lång kedja, för att nåt smått ska bli nåt stort, speciellt i Säter området och i USA.

     
  7. systersmisk

    oktober 17, 2009 at 4:42 e m

    Där jag kommer från fanns det en karl vars far och bror var samma person så visst, ingenting är omöjligt. Jag glömde ju ett S tyvärr men jag får väl helt enkelt skicka ut en observatör för att kolla in och mäta termosen en gång för alla. Den enda som har något att förlora på saken är han. Och du med förresten, eftersom din garanterat är mindre oavsett hur liten termosen är;)

     
  8. Laserboy

    oktober 17, 2009 at 4:52 e m

    Detta börjar redan likna personangrepp!? Jag är MKT besviken på din utlovade förmåga att argumentera! Jag kräver en utmätning av objektet innan jag tror att den kan jämföras med en termos! Att jag skulle ha något att förlora i denna sak förstår jag inte riktigt? Du vet ju själv att du sitter och skriver kränkande ord, och rena faktafel, om ”Mr. Package”.

     
  9. systersmisk

    oktober 17, 2009 at 7:44 e m

    Jag trodde att du gillade personangrepp. Är lite sugen på att dra in din halsduk i det hela;)
    Att du reagerar så här kraftigt tyder på en viss egen osäkerhet i termosfrågan.

     
  10. Jenny

    oktober 17, 2009 at 11:02 e m

    Alltså, jag tycker inte att särskrivare (läs: Lasermannen) har någon rätt att kräva varken förklaringar eller bättre argumentationer förrän de lärt sig korrekt svenska.

     
  11. Laserboy

    oktober 19, 2009 at 4:12 e m

    Fråga din morsa om min termos! Min kraftiga reaktion beror ju på att DU har vridit ämnet så att allt börjat handla om MIG helt plötsligt!? Bara för att jag ifrågasätter en vandringssägen!? Och till tanteluttan, som lägger sig i debatten genom att klaga på min svenska, vill jag bara säga: ditt ass är inte alls snyggt! Jag ljög när jag skrev det! Det ser ut som Keso! Sen om du känner dig tvungen att yttra dig, så tycker jag att du kan börja med att försöka hålla dig till ämnet, istf att klaga på ev stavfel!? Fr och med nu har ni båda ett pris på era huvuden! Ett ganska lågt pris, så passa er!! En farlig MC förening, vars medlemmar har muskliga armar fyllda med trajbals, har tagit på sig uppgiften!

     
  12. systersmisk

    oktober 19, 2009 at 5:13 e m

    Eftersom att jag vet att både min mor och du är slampor är jag inte förvånad att du stuckit in din lilla köttermometer i hennes vagina. Gratulerar till er bägge. Nu har du oxå extra aggressiv herpes som resten av min inavlade familj.

     
  13. Jenny

    oktober 19, 2009 at 5:21 e m

    Skakar av skräck…

     
  14. systersmisk

    oktober 19, 2009 at 5:39 e m

    Förresten så är frugan och jag glada att det kommer mckillar efter oss, då kanske man får ligga för en jävla gångs skull. Dom har nog termosar och då får det vara hur det vill med tribalerna.

     
  15. Laserboy

    oktober 19, 2009 at 6:08 e m

    Ja, jag är mkt väl medveten om den ovanligt aggressiva herpes typen jag fick! För övrigt så är det ju den enda typen av herpes (och ALLA andra sjd), som går FRÅN barn TILL mor, och inte tvärt om!? Det var ju DU som smittade din mor när du hade hennes vagina runt din hals! Det är ett medicinskt mysterium, och det drabbade ju (till synes) just dig!? Jag förstår även att ni två luder är glada att killarna kommer. Ni, eller iaf du, är ju inte de som är kräsna när det gäller sex. Du har ju t om berättat att du tänder på din morfars och din farfars sexuella relation!? Snusk! Den sk ”frugan”, som verkar ha en IQ i nivå med en utvecklingsstörd säl, skriver inlägg som är lika begåvade som om Anna Anka skulle skrivit dem! Det finns fler ord! Läs en bok! Sen kanske du kan börja skriva inlägg, som innehåller fler än två meningar, och som är relevanta (slå upp det i ordboken)!?

     
  16. systersmisk

    oktober 19, 2009 at 6:30 e m

    Hoppas att det svider ordentligt i din lilla prinskorv till kuk. Jag tycker inte att du ska komma här med dina torftiga medicinska kunskaper, vill påminna om jag faktiskt är sjuksköterska och har skrivit min c-uppsats på riktigt.

     
  17. Jenny

    oktober 19, 2009 at 6:56 e m

    Ni är fan sjuka. Ni förtjänar varandra.

    MIN mamma sa till mig att jag inte skulle argumentera med idioter då de tenderar att dra ner en till sin nivå och slå en med erfarenhet. Slutdiskuterat.

     
  18. Jävla Jenny

    oktober 20, 2009 at 8:58 f m

    Och förresten har jag hellre ett arsel som liknar keso än inget alls. Sug på den, ditt beniga gamla rockrangel.

     
  19. Laserboy

    oktober 20, 2009 at 3:55 e m

    Ja det svider, och du vet att jag gillar det! Ditt påstående som antyder att jag inte skulle ha skrivit min c-uppsats ”på riktigt”, vet jag inte riktigt vad du fått ifrån!? Antagligen någon av dina röster som snackat skit om mig igen? Att du är sjuksköterska kommer jag låta dig fortsätta att tro. Vill inte förstöra din vårdplan. Så ja Jessika, du ÄR en riktig sjuksköt erska och har INTE en psykos, där du tror att du är en sköterska.
    Till den andra lilla insekten vill jag bara säga att det är bra att DU trivs med din keso kropp, för ingen annan gör det! Att din mamma sa att du inte skulle argumentera med idioter, var ju för att hon ville att du inte skulle säga emot henne! Det var synd att hon sa detta till dig, för du har ju klart och tydligt lydit henne, och därmed totalt tappat förmågan att diskutera!

     
  20. systersmisk

    oktober 20, 2009 at 5:01 e m

    Jag funderar på att skriva ett inlägg om dej: Han med prinskorvskuken som sved och runkhalsduken. Vad tror du om det? Kanske ska länka till din eskortfirma när jag ändå håller på, det finns säkert creeps där ute som går igång på såna som dej.

     
  21. Laserboy

    oktober 20, 2009 at 5:53 e m

    Ok. Nu börjar du tappa röda tråden. Jag tror att jag börjar vittra seger här….. Du skriver ju bara snälla saker, och din partner är ju både patetisk och obegåvad, och har dessutom redan gett upp!? Jag är fantastiskt besviken, speciellt på dig!? Men även på det andra krypet, eftersom jag väntade mig MYCKET hårdare motstånd, då du skryter om hur smarta polare du har!? Jag har nu förstått att hjärnkapaciteten i ditt gäng inte är något JAG skulle gått ut med offentligt. Men eftersom ni är en diskriminerad och ganska isolerad grupp, har ni aldrig ens träffat någon med så pass hög IQ att den skulle räknas som normal. Därför inbillar du dig att ni är smarta, snygga och herpesfria!? Du lever alltså i en illusion (utöver din svåra psykos)!

     
  22. systersmisk

    oktober 20, 2009 at 6:01 e m

    Jag har inte hjärta att vara elak mot någon som inte ens platsar på Samhall.

     

Kommentera

 
