RSS

En gammal KK.

17 Okt

Igår träffade jag en gammal KK från det glada 90-talet. 97 för att vara exakt. Till skillnad från termosmannen i förra inlägget hade åren varit snälla mot honom och han såg snarare bättre ut nu än då. Vi konstaterade att det var 7 år sen vi sågs sist. Han upplyste mig senare om att jag höll än. Tackar ödmjukast. Det är det jävliga med att återvända till västerdalarna. Man träffar alltid nåt gammalt ligg eller minns gammalt skit. Men idag när jag satt på trappen i solen och rökte en stilla cigg och man hörde bruset från forsen så minns jag varför jag brukade hänga där. Då ville jag ha en kaffetermos och en bok och bara sitta där.

 
10 kommentarer

Publicerat av på oktober 17, 2009 i Glesbygdsromantik, Härliga tider, Seriöst, Sex

 

10 svar till “En gammal KK.

  1. Anonym kk

    oktober 18, 2009 at 1:49 e m

    Kul att läsa inlägg när man vet vem det handlar om, i det här fallet handlar det om mej:)

     
  2. systersmisk

    oktober 18, 2009 at 1:53 e m

    Tack för dina tjänster. Vi hade dessutom ganska roligt, bara en sån sak.

     
  3. Anonym kk

    oktober 19, 2009 at 6:58 f m

    De va ett sant nöje 🙂 visst hade vi kul. 😉

     
  4. systersmisk

    oktober 19, 2009 at 7:53 f m

    Speciellt när vi näckade i Närsen;)

     
  5. Klarabordellen

    oktober 19, 2009 at 8:58 f m

    Aha var du i Floda nu? Jag med ju.

     
  6. systersmisk

    oktober 19, 2009 at 9:58 f m

    Jag var mest i Mockfjärd, var till Floda en timme för däckbyte. Sen drog jag snabbt som en avlöning.

     
  7. Hälsporren

    oktober 19, 2009 at 12:01 e m

    ”en stilla cigg”…. Nä, NU blev jag avundsjuk.

     
  8. Moramas

    november 3, 2011 at 6:23 e m

    🙂

     
    • systersmisk

      november 3, 2011 at 8:39 e m

      Vill du påminna mig om din existens eller vad är det frågan om? Tänkte väl att du saknar mig.

       
  9. Moramas

    november 5, 2011 at 3:48 e m

    Saknar dej såklart 🙂

     

Kommentera

 
