RSS

Kräkmedel

19 Okt

Brolle må vara ett kräkmedel, patet och numera singel enligt aftonhoran. Men fan vad snygg han är och dessutom norrlänning. Två rätt av två möjliga. Påminner dessutom en aning om en snygg karl vid namn Göran (efternamn okänt) som jag gnuggade mig mot under en bilsemester till Pite Havsbad sommaren 1997. Inser i skrivande stund att jag åter hänvisar till 97. Det var fan ett magiskt och härligt år, iaf fläckvis;) Om någon som känner Göran läser det här kan ni ju påminna honom att jag finns. Tror att han var född 1970 eller 71, bodde i Boden eller Luleå och jobbade som skötare. Hans kompis Robert gjorde grymma sugmärken på min kompis Maggan som oxå var med på resan. Och då menar jag GRYMMA sugmärken. Kanske de värsta jag har sett. Stackars Maggan som fick stoltsera med dessa i flera dagar, haha. Man kan ju undra om dessa strandraggande hunkar är lika snygga idag som då, tveksamt faktiskt.

 
3 kommentarer

Publicerat av på oktober 19, 2009 i Glesbygdsromantik, Härliga tider, Sex

 

3 svar till “Kräkmedel

  1. Jenny

    oktober 19, 2009 at 2:48 e m

    Naej! Han är inte snygg alls. Och norrländska är inte härligare än dalmål. Tänk dä!

     
  2. Anders Jacobsson

    oktober 20, 2009 at 6:36 f m

    vilka mysiga minnen. suckar romantiskt… The STRÄNG-KEPS is bakk btw

     
  3. Jävla Jenny

    oktober 20, 2009 at 8:56 f m

    Jäää for the sträng-keps of Village people. 😀

     

Kommentera

 
