RSS

Ljuger facebook?

23 Okt

Den senaste tiden har olika applikationer på facebook upplyst mig om att jag har si eller så stor chans att få ligga i helgen, att jag är gravid och har både spelkonsoler och diamanter i livmodern samt att jag uppvisar fler likheter med Adolf Hitler än Jesus. Jag börjar misstänka att det är förbannad lögn alltihop. Har inte varit i närheten av en penis på länge och än har det inte ramlat ut någon spelkonsol ur min vagina till min sons förtret. Och Adolf då? Den enda kopplingen jag kan komma på är mina och Lasermannens ständiga förklaring till allt skit: ZOG. Men gör det mig till Adolf Hitler? Nja. Jag är varken död, österrikare eller gillar bruna uniformer. Det enda vi har gemensamt är en eventuell pervers läggning (eller oxå var Jesus oxå ett pervo, fast i smyg). Eller för att citera Rövsvett: Jesus var en tomte.

 
4 kommentarer

Publicerat av på oktober 23, 2009 i Musik, Trams

 

4 svar till “Ljuger facebook?

  1. Laserboy

    oktober 23, 2009 at 12:50 e m

    Måste bara klarlägga att jag inte är nazist på ngt vis! Systersmisk är nog inte heller det även om hon försöker…. Annars var detta inlägg fyndigt skrivet. Men jag undrar varför de där ”knulltesterna” på FB visar olika resultat, även om man gör 2 st direkt efter varann? Har dock aldrig gjort ngt själv, då jag brukar kunna uppskatta mina chanser ganska bra själv…, tyvärr…
    Men att du har större anknytning till ”Adde” än Jesus stämmer nog? Jesus var ju en narcissistiskt schizoid fjolla i klänning, om han ens har funnits, med ett dussin bönder som följeslagare. Adolf var ju bara en harmlös psykopat, som hade NÅGOT man skulle kunna kalla stil, som vi med säkerhet vet ha existerat. Att den mannen sen råkade snacka till sig makt och få ett helt folk hjärntvättat är ju först och färmst skrämmande, men även ganska skickligt. Om jag fick välja, så skulle jag välja att vara lika smart som Hitler, före att vara lika fejk som Jesus! Jag skulle ju självklart använt min IQ och talförmåga till ngt vettigare än Hitler valde att göra (skriva inlägg här , t ex, haha..)!
    För att svara på din fråga så ljuger FB! Man kan inte vara gravid med diamanter, hur bra det än låter! FB är en stor, tråkig fejk! Själv är jag enl FB kär i massa konstiga personer, och tvärtom, hela tiden och hur som helst!? Vad fan är det för nåt!? Får dryga mail hela tiden!? Hur får man dem att sluta? Man kanske skulle kunna jämföra FB=Jesus och Systersmisk=Hitler…?

     
  2. Laserboy

    oktober 23, 2009 at 12:53 e m

    Jag vet att jag skriver på tok för mycket ”,” på fel ställen…. Är ju sämre på att skriva än att snacka… Ska skärpa mig.

     
  3. systersmisk

    oktober 23, 2009 at 4:05 e m

    Det närmaste jag kommer Jesus och Adolf är att jag faktiskt har ett Jesusbarn och det måste betyda att jag är Jungfru Maria. Det kan du inte argumentera emot på! Oskuldsfull och ren.

     
  4. Laserboy

    oktober 23, 2009 at 5:02 e m

    Det där tänker jag inte ens försöka argumentera mot! Uppenbarligen trivs du inte med ditt verkliga jag, så du har skapat ett alter ego som är din exakta motsats!? Alla som känner dig vet att ditt påstående är lögn och förbannad dikt!

     

Kommentera

 
