RSS

I-landsproblem

24 Okt

Jag hade det bästa intentioner att städa mitt hem idag och snygga till mig själv. Hittils har jag bara lyckats med att snygga till mig själv, dricka kaffe med grannen och plocka upp lite från golven. Suck. Nu börjar jag bli hungrig oxå. Blir så less på mig själv som sitter vid datorn och letar låtar på Spotify och drygar mig med folk på facebook. Kan någon komma med en spruta med nåt uppiggande? Har iaf inte dött än som någon slags konsekvens av det förhistoriska äppelmoset och det bådar ju gott. Vill inte alls dö nu när jag har en unge att hämta imorgon, har en Laserman att umgås med ett par dagar i veckan och en tripp till frugan och Melvin i Sthlm framåt helgen. För att inte tala om roliga museibesök med barnen, förhoppningsvis lite shopping och mys med stjärnfamiljen. Skärpning alltså. Höjer volymen på Spotify och lyssnar på den här.

 
 

Kommentera

 
