RSS

Idéerna haglar

29 Okt

Yours truly har haft kärt besök av Lasermannen ett par dagar vilket innebär att två genier slår sina kloka huvuden ihop och då bara sprutar det bra idéer om oss. Vi har oxå försökt se på film men det fungerar inte alls då vi bägge lider av något som kan klassificeras som mundiarré och då tappar man sammanhanget i även den minst komplicerade av filmer inom fem minuter. Gårdagens film handlade om att slåss och svettiga tjejer med lite kläder. Troligen skulle vi inte ens kunna kolla på porrfilm och kunna hålla tråden på ett acceptabelt sätt. Här följer en mindre redovisning av de geniala saker vi har kommit på de senaste dagarna.

  • En film som bara handlar om hur jävla mysigt och bra ett par har det. Dom softar på nåt skönt ställe vid havet, äter god mat, badar och myser. Ingen irritation, bara bra saker händer och livet är bara skithärligt. Dom kommer inte ens att bli myggbitna. Kan inte det bli en storsäljare så säg?
  • En mätare som mäter hur mycket man pratar. Det vore mycket intressant att faktiskt få reda på vem som egentligen pratar mest. Är det jag eller Lasermannen? Troligen spöar Greken oss med hästlängder;)
  • Vidareutveckling av min tidigare Nobelprisidé: Dosettroulette.

Idag drar jag till Fjollträsk, hämtar upp barnet hos sina morföräldrar och sen hem till frugan och Melvin för novemberlovsmys. Konstaterade igår att jag faktiskt mår väldigt bra och känner mig i balans och just nu är det inte ens svårt att vara lite tacksam över det hela.

Jag har inte tänkt dö idag, eller ens nästa vecka men skulle Sverige drabbas av den värsta tågolyckan ever idag när jag tar tåget till Sthlm vill jag bara berätta att jag vill ha den här kistan, det ska drickas folköl på min begravning och Born to run ska spelas upprepade gånger. angelboxPink02

 

8 svar till “Idéerna haglar

  1. Jenny

    oktober 29, 2009 at 9:54 f m

    Jag vill också ha en sån. Vi kör harakiri och beställer en dubbel. Puss!

     
  2. systersmisk

    oktober 29, 2009 at 10:14 f m

    Harakiri känns så jävla slabbigt. Jag vill dö med stil. Kan vi inte ta tabletter och lägga oss i en säng på NK?

     
  3. snovit

    oktober 29, 2009 at 11:54 f m

    Snygg kista. Nn sån kan jag tänka mig fast i silverblank/speglar så de ”sörjande” bländas!

     
  4. Laserboy

    oktober 29, 2009 at 2:20 e m

    Det saknas några av våra briljanta filmidéer tycker jag? Den om att vara i vattnet hela tiden, utan början och utan slut t ex. Vad hände med den? Du har ju även glömt att nämna den ultimata filmen där vi är huvudrolls innehavare, jag som pundaren/langaren och du i din dröm roll som min soc tant, med missbruks problem och hållhakar!? Synd att vi inte hann köra en pilot studie av dosrouletten också. Varför gjorde vi aldrig det förresten? Vi hade det i tankarna, men sen snackade du väl iväg oss någon annan stans som vanligt….?

     
  5. systersmisk

    oktober 29, 2009 at 2:37 e m

    Ja vad hände med vattenfilmen? Hade på känn att jag hade glömt något, den bara flöt iväg någonstans;) Det verkar som om vi skulle behöva spendera en längre tid tillsammans för att komma till skott med alla briljanta planer och skriva lite manus. Kan man få eubidrag för detta tro? Kolla vad gubben på din kurs tror:) Om vi åkte till ett all-inclusive ställe vid havet kunde vi dessutom slänga in lite praktiska och handfasta övningar.

     
  6. systersmisk

    oktober 29, 2009 at 2:41 e m

    PS: Med tanke på alla som klickar på länken till din sida och min fettbildande mat så har nu min innestående tatuering växt från 2x2cm till 4×4 cm. Då är frågan som följer: Skulle en kaffetermos på köksbänken har ökat den till 5x5cm?

     
  7. Laserboy

    oktober 29, 2009 at 3:46 e m

    Det låter som en väldigt genomtänkt och trovärdig idé! Ska höra med företagsfifflaren vad han tror. Han är ju Gud och säger han att det är en bra idé så är det så! Om det stämmer att det är många som klickar på länken till min sida så har tatueringen växt till 4×4 cm. Det stämmer även att den hade växt ännu mer, om kaffetermosen funnits när jag letade.

     
  8. systersmisk

    oktober 29, 2009 at 8:58 e m

    Nästa gång finns det kaffe, färdigbredd macka och en härlig dillsnaps till. Några sådana morgnar torde rendera en hel ryggtavla:)

     

Kommentera

 
