RSS

Bekännelse

04 Nov

Jag är mycket förtjust i Darin. Inte i hans musik eller vad man nu ska klassa det som, men i hans bruna ögon och lätt bögiga framtoning. Man skulle kunna säga att jag fan är lite kär i Darin. Så nu är glädjen på topp när han ska vara med i Melodifestivalen som jag tappat intresset för totalt nu på senare år. Heja Darin! Det är dej jag kommer att tänka på när jag onnar nästa gång.

Har kommit på en genial och rolig rubrik till ett inlägg. Nu är det bara att sätta sig och vänta på att en situation som passar till rubriken ska inträffa. Eller snarare försöka forcera fram nåt sånt att skriva om.

 
7 kommentarer

Publicerat av på november 4, 2009 i Musik, Sex, Trams

 

7 svar till “Bekännelse

  1. Hälsporren

    november 4, 2009 at 12:40 e m

    Åh, vilken skön bekännelse. Då är det väl lika bra att jag erkänner att jag har en svaghet för Måns Zelmerlöv också. Precis som du – inte för ”musiken” utan för hans… För hans… Hm… Boyish glad-prick-utstrålning? Fan, jag har inte analyserat det förr, så jag kommer inte på varför. Men hur som helst:: Sch, det är det ingen som vet.

     
  2. systersmisk

    november 4, 2009 at 6:04 e m

    Även solen har sina fläckar;)

     
  3. NuYu

    november 10, 2009 at 1:47 e m

    Om det fanns någonting hos honom jag tidigare gillade är detta nu dött, efter att han totalkvaddat Coldplays Viva la Vida…

     
    • systersmisk

      december 11, 2009 at 9:18 e m

      Men du, den är ju skitbra

       
  4. Jenny

    november 10, 2009 at 5:38 e m

    Deduktion vs. induktion… Kommer du på något bra inlägg till din rubrik?

     
    • systersmisk

      december 11, 2009 at 9:19 e m

      Obduktion?

       

Kommentera

 
