RSS

Ikväll dödar vi några hjärnceller till

06 Nov

Chathrine, Jenny E och jag ska ut på galej idag. Underhållningen i sig är väl inte min påse chips direkt men man lär ju ställa upp för laget och jag trivs på de flesta ställen där det A: finns män att titta på, B: finns folk att driva med, C: finns härliga vänner, D: serveras alkohol. Alla försiktighetsåtgärder är vidtagna. Jag har rakat benen, ska troligen sova hos exsvärmor och vi har lovat Mia att sköta oss och inte återupprepa några som helst tilltag från vår senaste festkväll i Avesta. Har på känn att det kommer att gå sådär. Synd nog kan inte frugan komma med, det hade varit kul att ha henne med på galenskaperna men man kan inte få allt.

 
4 kommentarer

Publicerat av på november 6, 2009 i Musik, Sex, Sport i tvåan, Trams

 

4 svar till “Ikväll dödar vi några hjärnceller till

  1. Jenny

    november 6, 2009 at 12:02 e m

    Du har kategoriserat helt fel i dag. Du ska inte alls ha analsex i kväll.

     
  2. Hälsporren

    november 6, 2009 at 1:57 e m

    Ha så trevligt!

     
  3. systersmisk

    november 6, 2009 at 2:29 e m

    Jag ska ha kul och jag har inga planer på analsex i kväll, men jag är övertygad om att någon kommer att ha.

     
  4. Jenny

    november 6, 2009 at 3:33 e m

    Lägger analsex till mitt politiska manifest över saker som borde vara verboten.

     

Kommentera

 
