RSS

Vad är värst?

08 Nov

Igår kväll var jag jättetrött och höll på att somna i grannens soffa. Jag masade mig in till mig och kröp ner i sängen. Med facit i hand så önskar jag att jag hade stannat kvar i soffan. Jag har drömt mardrömmar och jobbigheter från början till slut. Jag har drömt om Ulf Olsson, Ernst och andra jobbigheter. Alltså vaknar jag denna söndagsmorgon och är helt slut och totalt i obalans. Skit helt enkelt. Jag som hade planer på städning och matlagning de luxe och nu känns allt som Mount Everest. Kanske kan kaffe och cigg ordna upp det hela?


 
3 kommentarer

Publicerat av på november 8, 2009 i Seriöst, Trams, Vattugränd rules

 

3 svar till “Vad är värst?

  1. Jenny

    november 8, 2009 at 12:30 e m

    Tänk om det var Ulf Ekman istället, hade det varit bra eller dåligt? Vilken låt är det han går loss i, typ Strebers nånstans, Dia Psalma? MIA!!!

     
  2. systersmisk

    november 8, 2009 at 1:20 e m

    Ja vilken låt är det? Och varför har inte Spotify Strebers? Mimikry spelade förresten Högervindar i fredags, det var typ kvällens höjdpunkt.

     
  3. Jenny

    november 8, 2009 at 3:04 e m

    Halleluja, det är vad evangeliet går ut på och så vidare. Ge hit… Det är tur att de finns på youtube åtminstone. Eventuellt är det värt att skaffa en bandare, fast tonårsbanden lär ju knappast gå att lyssna på i dag, burk burk, skrammel och skrap.

     

Kommentera

 
