RSS

Det var inte jag som gjorde det!

18 Nov

Vill bara säga att det var inte jag som gjorde det här. Jag skulle aldrig mesa och småsmiska lite utan här är det rejäla tag. Vore det inte så skulle jag ju heta Syster Mys eller Syster nåt annat snällt.

Sitter och slökollar på Hype på dumburken. Idag handlar det bland annat om ett klädmärke som inspirerats av…hör och häpna…Christer Pettersson. Jag som trodde att Partille-Johnny var nåt slags bottennapp men där hade jag fel. Haha. Det är fan underbart. ”Man ska se ut som att man vaknat i ett soprum”.

 
6 kommentarer

Publicerat av på november 18, 2009 i Modegurun, Sex, Trams

 

6 svar till “Det var inte jag som gjorde det!

  1. absolutjohan

    november 18, 2009 at 7:20 e m

    Tror hellre jag kör Chrillestyle än Partille-Johnny helt ärligt.

     
    • systersmisk

      november 18, 2009 at 7:43 e m

      Jag med. Tror du att uteliggardoften finns som parfym?

       
  2. Laserboy

    november 18, 2009 at 10:21 e m

    Snacka inte skit om Partille-Johnny! Om du vill ha uteliggar doftande parfym så kan jag ordna det lätt!
    Tycker f.ö att Crille ser ganska foxy ut med sängkammar blick och allt! ”Jag sköt Palme och satte Christer i klistret”!

     
    • systersmisk

      november 18, 2009 at 10:26 e m

      Ja han är het den gamla galoschen. Minns honom från min barndom i det zigenartäta Rotebro.

      Fixa fram lite parfym så kan vi ligga med varann. Du har ju redan snoddar på brallorna.

       
  3. Hälsporren

    november 19, 2009 at 9:58 f m

    Asså, helt seriöst – jag tänkte på dig när jag såg löpsedeln om smiskterapin igår! Allt stämde: vården, syster smisk, smiskade arslen (i dina tidigare inlägg)…. 😀

     
    • systersmisk

      november 19, 2009 at 10:00 f m

      Jag och Hans Scheike är close.

       

Kommentera

 
