RSS

Sura gör ingen glad

26 Nov

Just nu gör Surahammars hockeylag ingen glad. Igår fick de stryk igen. Jag är trött och småsur idag. Det är inte direkt Surahammars fel, det är allmän utmattning och stress. Sovit dåligt sista veckan och har för mycket att göra. Fördelen med sömnlöshet är att man ibland kommer på smarta planer och den aktuella grejen är: rött golv i mitt sovrum. Tapeter och väggfärg har jag redan bestämt. Det kommer att bli fantastiskt fint och mysigt. Nu är det bara tid och pengar som fattas.

Bjudlunch på Haganäs idag för skattepengar. Uppiggande och gott. Det kanske retar ngn oxå, ännu bättre. Puss hej.

Det här piggar oxå upp och får mig att fnissa. http://canthateenough.blogspot.com/2009/11/sverigedemokrati-och-valdtaktsrock-gor.html

 

Etiketter: , ,

18 svar till “Sura gör ingen glad

  1. Hälsporren

    november 26, 2009 at 5:55 e m

    Det går alltid att skylla på ett hockeylag!

     
    • systersmisk

      november 26, 2009 at 6:04 e m

      Jag ska börja med det nu. Ska speciellt skylla allt på Surahammar för att det är ett så fult namn på ett ställe.

       
  2. Cosmo

    november 27, 2009 at 9:04 e m

    Sport i tvåan?

     
    • systersmisk

      november 27, 2009 at 9:09 e m

      Analsex.

       
      • Cosmo

        november 27, 2009 at 9:10 e m

        Nu kändes det nästan som en klockren smash att skriva ”No shit?”

         
        • systersmisk

          november 27, 2009 at 9:42 e m

          Hahaha. Gört.

           
  3. Cosmo

    november 27, 2009 at 10:11 e m

    Men bor du i Sura?
    Isåfall är vi ju grannar.. om än kanske ofrivilliga.

     
    • systersmisk

      november 27, 2009 at 10:17 e m

      Nej jag bor inte i Sura. Inte ens i närheten. Men min granne har den dåliga smaken att spela i deras hockeylag av någon underlig anledning vilket har lett till min bevakning av Blue Hammers. Fan vilket töntigt namn förresten, lika töntigt som Surahammar.

       
      • Cosmo

        november 27, 2009 at 10:30 e m

        Synd.
        Eller.. skönt för dig att du slipper.

         
        • systersmisk

          november 27, 2009 at 10:34 e m

          Jag tror att jag måste göra ett studiebesök där. Det finns väl nån lokal pizzeria där man kan dricka sprit och mingla med lokalbefolkningen? Kanske passa på och ta en bortamatch?

           
  4. Cosmo

    november 27, 2009 at 10:43 e m

    Hey, jag har ingen aning.
    Jag bor i Västerås, men är inflyttad och bitter. Här finns det dock lokala pizzerior och jag är gästvänlig vid bortamatcher.

     
  5. Jenny

    november 27, 2009 at 11:55 e m

    Vadå? Försöker nån främling stöta på min fru här? Skamlöst.

     
    • Cosmo

      november 28, 2009 at 12:32 f m

      Jag ska genast skärpa mig.

       
      • systersmisk

        november 28, 2009 at 9:41 f m

        Nej gör inte det. Smörj på nu.

         
        • Cosmo

          november 28, 2009 at 5:33 e m

          Fast det var egentligen aldrig tanken, men okej.. vi kör på. Jag skulle behöva lite sportuppdatering.

           
  6. Hälsporren

    november 28, 2009 at 12:48 e m

    Oh my, oh my… Vilken såpadrama som spelas upp framför mina bloggögon! TV:n känns överflödig. 😀 Lycka till Cosmo!

     
    • Cosmo

      november 28, 2009 at 5:26 e m

      Tack för peppet.

       

Kommentera

 
