RSS

Bästa julen ever

25 Dec

Eller åtminstone på hur många år som helst. Så jävla skönt. God mat, härligt sällskap och underbara ungar. Och Sigge. Världens finaste gamla kattgubbe som är totalt kvävd av kärlek. Bobåkning i en smärre snöstorm, publikrekord i soffan och sjukt dålig barnfilm på bio. Helt underbart. Om julen kan vara så här kan nog jag kosta på mig att bli en julälskare. Jag ser fan fram emot nästa jul. Det har nog inte hänt sedan jag fyllde 9.

 

Etiketter: , ,

4 svar till “Bästa julen ever

  1. Hälsporren

    december 27, 2009 at 12:46 e m

    Mycket bra. Fram för bra jular.

     
    • systersmisk

      december 27, 2009 at 3:13 e m

      Kan man bara inte skippa dom dåliga?

       
  2. Inka

    december 28, 2009 at 12:21 e m

    Vad glad jag blir!

     
    • systersmisk

      december 28, 2009 at 3:09 e m

      Du är med nästa år!

       

Kommentera

 
