RSS

VM i samlag?

14 Jan

Det här inlägget handlar om en kille vars identitet jag lovat att inte avslöja fast jag egentligen vill. Det är inte ens han som har berättat det hela utan en gemensam vän. Jag har bestämt mig för att kalla killen Rutger bara för att det är en fult namn. Rutger är typ 25 år och ser rätt skaplig ut. Kanske rent av snygg på nåt grottbjörnsliknande vis. Rutger är en manlig slampa som aldrig tackar nej när det erbjuds sex och han förbrukar rejält med kvinnor när han är singel. Jag och väninnorna tycker att han är lite småäcklig faktiskt. I helgen som var hade Rutger haft en bortamatch och påstod sig ha genomfört 8 stycken samlag med samma tjej på en natt. Jag utgår ifrån att Rutger var full men jag vet inte säkert. 8 samlag, du läste rätt. Dessutom påstår Rutger att när han ligger med tjejer rent generellt brukar det resultera i typ 4 samlag per tillfälle. Det hela har orsakat en mängd frågor i mitt huvud.

  • Betyder 8 samlag att han kom 8 gånger?
  • Betyder 8 samlag att hon kom 8 gånger?
  • Varför i hela friden känns det relevant att genomföra 8 samlag?
  • Om man gör det ordentligt kanske det räcker med 3 samlag?
  • Borde inte de sista 4 gångerna ha känts rätt onödiga?
  • Blev det 8 samlag för att Rutger kommer efter fyra sekunder och att det därmed krävdes 8 samlag för att tjejen skulle bli nöjd?
  • Var det hela ett resultat av ngn slags vadslagning eller personligt sättande av rekord?

 
15 kommentarer

Publicerat av på januari 14, 2010 i Sex, Sport i tvåan

 

Etiketter: ,

15 svar till “VM i samlag?

  1. Jenny

    januari 14, 2010 at 11:02 f m

    Gör man det ordentligt behövs inte åtta samlag. Det finns då ingen sportslig att man ens HINNER åtta gånger på en natt, förutsatt att natten börjar någon gång vid tre eftersom man varit på krogen innan och morgonen börjar vid åtta någon gång. Kasst nötande gissar jag.

     
    • systersmisk

      januari 14, 2010 at 11:11 f m

      En annan fråga är vem av dom det är synd om.

       
  2. Hälsporren

    januari 14, 2010 at 11:03 f m

    Haha! Jag tror på näst sista där. Fast… Jag har en kompis som med sin dåvarande pojkvän fick för sig att kolla hur många gånger de orkade. Det blev 10 gånger. Men de var typ 19 år då så deras stamina kanske var lite högre än vad det är för 30-åringar. Jag vet inte.

     
    • systersmisk

      januari 14, 2010 at 11:11 f m

      Obegripligt och onödigt.

       
  3. Rut Rakel Lee

    januari 14, 2010 at 4:18 e m

    Jag skulle inte kunna leverera hälften hur mkt jag än ville. Om du nu är nåt att stå efter..

     
    • systersmisk

      januari 14, 2010 at 4:55 e m

      Jag är nåt att stå efter. Det ska väl du veta.

       
  4. Inka

    januari 14, 2010 at 7:27 e m

    Jag önskar att vi kunde fråga ut honom! Eller henne! Snygg bild förresten!

     
    • systersmisk

      januari 14, 2010 at 7:34 e m

      En mkt fin och illustrativ bild;)

       
  5. Gustav

    januari 15, 2010 at 11:24 f m

    Åh det här måste jag banne mig kommentera i Pillow Talk.

     
    • systersmisk

      januari 15, 2010 at 6:41 e m

      Bra! All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet.

       
  6. Liv

    januari 17, 2010 at 8:02 e m

    Alltså du är så jävla vis jessica! Mycket viktigt att ifrågasätta vad som ÄR ett samlag. Om man kommer olika många gånger då? kan den ena vara inne på sitt första samlag när den andra haft sju samlag. Eller räknas det som ett nytt samlag om man tar en vattenpaus?

     
    • systersmisk

      januari 18, 2010 at 9:08 f m

      Jag tycker att du som RFSU-are kan se till att det tillsätts en utredning för att bringa klarhet i denna fråga.

       
  7. AndersH

    januari 17, 2010 at 10:53 e m

    Man kan också uttrycka det med varsin siffra för de respektive inblandade. Jag minns till exempel en gång i min ungdom då jag berättade om resultatet av en längre stunds sexaktivitet som att ”hon vann med 5-2”.

     
    • systersmisk

      januari 18, 2010 at 9:08 f m

      Smart förslag faktiskt. Kan vara det bästa hittils.

       

Kommentera

 
