RSS

Svensk köttinformation

18 Jan

I min jakt på receptet till den perfekta lammgrytan hamnade jag i lördags på Svensk Köttinformations hemsida. Jag visste inte ens att det fanns något som hette Svensk Köttinformation. Betyder det att det finns Svensk Fiskinformation och Svensk Rödbetsinformation också? Jobbar det vegetarianer på Svensk Köttinformation är nästa fråga. Jag är förvisso köttätare men ändå känns det en aning osmakligt. Lammgrytan blev iaf himmelsk. Kommer att laga den igen.

 
7 kommentarer

Publicerat av på januari 18, 2010 i Mat

 

Etiketter:

7 svar till “Svensk köttinformation

  1. absolutjohan

    januari 18, 2010 at 11:17 f m

    Jag skulle isåfall vilja jobba på Svensk Hångelinformation. Går det?

     
    • Jenny

      januari 18, 2010 at 11:33 f m

      Åh? Det vill jag också.

       
    • systersmisk

      januari 18, 2010 at 11:47 f m

      Det borde inte vara omöjligt. Man kanske måste avlägga nåt praktiskt prov? Jag är rätt sugen på Svensk Amatörporrinformation annars.

       
  2. Jenny

    januari 18, 2010 at 11:32 f m

    När jag gick i skolan tillhandahöll Svensk Köttinformation studiematerial och receptböcker. Trevligt, trevligt.
    Tror du Djurrättsalliansen skulle tillåtas något dylikt?

     
    • systersmisk

      januari 18, 2010 at 11:47 f m

      Tveksamt. Vi lever ju ändå i KöttSovjet.

       
  3. Fittanfes

    januari 18, 2010 at 2:36 e m

    Fira med fittan!!

    Vi fyller 1 år och bjuder på en tävling :))

    http://www.fittanfes.com

     
    • systersmisk

      januari 18, 2010 at 9:05 e m

      Det är min tur att vinna!

       

Kommentera

 
