RSS

Min röv vill ha en Grammis

19 Jan

Noterade att Winnerbäck kammade hem två Grammisar. För vad kan man undra? Vad har han gjort för musiksverige och världssvälten mer än att låta som en något mindre försupen Lundell? Grammisen kunde ju lika gärna ha gått till min anal för de välljud som den producerar dag ut och dag in. Fast då kanske jag måste börja med att spela in ryska nationalsången eller någon annan hit? Får öka intaget av gasbildande föda och dricka mer rödvin så har vi en Grammis nästa år. Vem vill vara min dejt på galan? 

 
6 kommentarer

Publicerat av på januari 19, 2010 i Musik, Sport i tvåan, Trams

 

Etiketter: ,

6 svar till “Min röv vill ha en Grammis

  1. 30+

    januari 19, 2010 at 9:18 f m

    Om du fiser på själva galan också så passar jag. Annars kunde det vara trevligt.

     
    • systersmisk

      januari 19, 2010 at 9:23 f m

      Jag kan inte fatta beslut i den frågan än, måste ta itu med själva skapandet först.

       
  2. Jenny

    januari 19, 2010 at 11:02 f m

    Men planerna på det upphöjda bajset då? Har du lagt ner dem?
    Tomatfrön, sesamfrön och majs…

     
    • systersmisk

      januari 19, 2010 at 11:19 f m

      Jag hinner. Det tycks ju finnas precis hur mycket bajs som helst.

       
  3. redaktörn

    januari 19, 2010 at 8:41 e m

    Så klart röven ska ha en grammis! Dessutom är ju upplevelsen tvådimensionell – både ljud och, tja, doft!

     
    • systersmisk

      januari 19, 2010 at 8:48 e m

      Exakt. Bara en sån sak borde göra att man får en Grammis.

       

Kommentera

 
