RSS

Haiku från hispan

11 Feb
Nozinan Stilnoct
Cisordinol Fluanxol
Theralen Zoloft
 
10 kommentarer

Publicerat av på februari 11, 2010 i AB Röda Fanan

 

Etiketter: ,

10 svar till “Haiku från hispan

  1. Hälsporren

    februari 12, 2010 at 2:59 e m

    Åh, vad fint. Jag blir nästan alldeles nostalgisk. 😀

     
    • systersmisk

      februari 14, 2010 at 3:17 e m

      Kom över på lite dosettroulette;)

       
  2. P.I.G.

    februari 12, 2010 at 6:20 e m

    Bara skit ju, man blir knappast sugen. Ge mig bens för fan.

     
    • systersmisk

      februari 14, 2010 at 3:17 e m

      Ska skriva en speciell benzohaiku bara för dig…

       
  3. Klarabordellen

    februari 12, 2010 at 11:31 e m

    Lösgodis ångest
    efexor ventoline
    fredag sova

     
    • systersmisk

      februari 14, 2010 at 3:18 e m

      Inte visste jag att det bodde en poet i dig Elin:)

       
  4. ordsallad

    februari 13, 2010 at 9:56 f m

    Låt mig kontra med en medicin-haiku!

    Emconcor Plendil
    Artärgas Simvastatin
    Och ett EKG

     
    • systersmisk

      februari 14, 2010 at 3:18 e m

      Mycket vackert!

       
  5. Klarabordellen

    februari 15, 2010 at 9:52 f m

    Haha. Jodu, jag tycker faktiskt om att skriva. Har tänkt blogga, men vill ju kunna skriva om saker man inte får då. Egentligen. 😀 Hähähäh

     
    • systersmisk

      februari 15, 2010 at 12:05 e m

      Ja det är ett dilemma det där. Man vet ju inte vem som läser. Det är mkt som jag vill berätta som jag håller för mig själv.

       

Kommentera

 
