RSS

Förändringar på Röda Fanan

19 Mar

Här händer det grejer minsann. Det möbleras om, jag ska göra ett nytt försök att bestämma mig för nya tapeter till sovrummet och jag har konstaterat att om jag någon gång får välja köksluckor ska dom vara släta hur tråkigt det än må vara. Hittade lort på luckorna idag från förra seklet, mycket äckligt faktiskt. Dessutom ska jag göra ett seriöst försök att sluta äta antidepressivt så helgen kommer väl att domineras av härliga utsättningssymtom och ångest. Den som lever får se. Tjoho

Min goa granne har börjat blogga. Måste motvilligt erkänna att bloggen är rätt rolig emellanåt. Döm själva. Skriv ett hatbrev och hälsa från mig;)

 
6 kommentarer

Publicerat av på mars 19, 2010 i Vattugränd rules

 

Etiketter: ,

6 svar till “Förändringar på Röda Fanan

  1. P.I.G.

    mars 21, 2010 at 12:58 e m

    Din granne ser ut som en tvättäkta idiot/dejtrejpist. Är han det? Har han försökt ta dig på pattarna i tvättstugan någongång?
    //P.I.G.

     
    • systersmisk

      mars 21, 2010 at 2:20 e m

      Hahaha, nej det har han inte. Han är skitgullig och snäll faktiskt. Men nu kommer jag självklart att vara på min vakt.

       
  2. P.I.G.

    mars 23, 2010 at 12:16 e m

    Men han har verkligen en idiots uppsyn, det kan ju ingen neka till. Menar du IRL eller på bloggen? Äh, kör hårt bara! Mer sodomi och flödder-haiku!
    //P.I.G.

     
    • systersmisk

      mars 23, 2010 at 12:59 e m

      Dubbla lås på ytterdörren och psykmedicin i hans kaffe ska nog ordna till det hela.

       
  3. P.I.G.

    mars 23, 2010 at 3:07 e m

    Köp ny Dalocdörr och bunkra upp på xanor direkt.

     
    • systersmisk

      mars 23, 2010 at 5:31 e m

      Glöm inte elbatongen.

       

Kommentera

 
