RSS

Sensuella Isabella

23 Apr

Tomas Ledin hör inte till mina favoritartister direkt. Möjligen favoritartister att hata. Allt med den mannen är fel. Dialekten, låtarna, hans hemska sätt att spotta ur sig orden och hans fula tryne. Om jag hette Isabella (som för övrigt är ett mycket vackert namn som jag hade kunnat tänka mig att döpa mitt barn till om det inte vore för Tomas) skulle jag ha bytt namn för länge sedan. Det hjälper inte ens att tänka på låten Isabella med Lundell. Suck. Tur att mitt förnamn inte förekommer i speciellt många låtar. Hemska låtar.

Här har vi ett annat skräckexempel på Ledins storhetsvansinne…tur man inte nyttjar lokaltrafiken så ofta.

 
6 kommentarer

Publicerat av på april 23, 2010 i Musik, Uncategorized

 

Etiketter: ,

6 svar till “Sensuella Isabella

  1. Hälsporren

    april 23, 2010 at 9:45 e m

    Asså, allvarligt. Jag klickade på ”Ledin överraskar””-filmen. Tänkte: ”Jo, jag står nog ut att titta – jag menar, jag får ju skratta åt karln. Mer än vanligt alltså.” Men jag stod ut i tio sekunder. BLÄK! Men klippet var säkert aproligt. Synd att jag inte hade stark mage nog.

     
    • systersmisk

      april 24, 2010 at 1:09 e m

      Det fanns flera såna där hemska klipp när han överraskar. Kräkmedel på hög nivå. Det var ett jättehemskt när han sjöng på en restaurang.

       
  2. bajsugglan

    april 24, 2010 at 11:30 e m

    ja, uscha ja.

     
    • systersmisk

      april 25, 2010 at 4:13 e m

      Frågan vad som är värst, Ledin eller hans fans?

       
  3. Dino Vercotti Giovanni

    juni 29, 2010 at 8:54 f m

    Det roligaste var nästan tjejen precis i slutet som klappade och log så intensivt att man inte visste om hon skulle hålla ihop till nästa station.

     
    • systersmisk

      juni 29, 2010 at 10:33 f m

      Jag vill bara dö när jag ser det där klippet. Tortyr.

       

Kommentera

 
