RSS

Alla har vi våra skäl

19 Maj

Vi har alla olika skäl till varför vi gör saker eller inte. Vissa skäl kan tyckas lite konstigare än andra. Nicolas Cage äter inte gris för att ”de har sex på ett ovärdigt sätt”. Menar karln allvar eller vill han bara ha lite publicitet? Vad hände med resonemanget om att äta likdelar? Ha åsikter om djurhållning? Jag äter inte mina vänner? Jag äter gris för att det är gott. Speciellt bacon. Jag skulle bli en skitdålig muslim. Tur att jag inte har såna böjelser. Det är inte tjejen på bilden som har skrivit brevet.

 
11 kommentarer

Publicerat av på maj 19, 2010 i Mat

 

Etiketter: ,

11 svar till “Alla har vi våra skäl

  1. Hälsporren

    maj 20, 2010 at 9:00 f m

    Jag är inte ett dugg förvånad. Nicholas Cage är ett kräkmedel i sig, eller?

     
    • systersmisk

      maj 20, 2010 at 11:03 f m

      Jag har faktiskt gillat karln. Tills igår.

       
      • Hälsporren

        maj 20, 2010 at 11:05 f m

        Sån tur att du har vaknat till och sett ljuset.

         
        • systersmisk

          maj 20, 2010 at 3:17 e m

          Halleluja!

           
  2. bajsugglan

    maj 22, 2010 at 3:29 e m

    Hahaha! fy fan vad grymt om det hade varit din bacon-bh!

     
  3. bajsugglan

    maj 22, 2010 at 3:30 e m

    baconette-bh istället för balconeette-bh!!

     
    • systersmisk

      maj 22, 2010 at 4:31 e m

      Hahahaha, ja en sån måste alla kvinnor med självaktning ha.

       
  4. Laserboy

    maj 25, 2010 at 11:20 e m

    Fick som vanligt en briljant idé! En spelidé innehållande dvärgar, köttkostymer och lejon…. Hittat någon dvärgkennel ännu eller har du slutat leta?

     
    • systersmisk

      maj 26, 2010 at 12:25 e m

      Jag letar fortfarande. Skulle det vara möjligt att inkludera Robert Wells i idén?

       
  5. Laserboy

    maj 27, 2010 at 3:14 e m

    Ja absolut! Han är inte dvärg men han har ju något kromosomfel och det är inte fy skam. Svårt att hitta någon likvärdig om man ska hetsa dem mot varandra samtidigt för att öka spänningen. En übertöntig och förståndshandikappad mästerpianist med tjejröst som har haft samma glänsande balsam-man sen han föddes. Hmmm…? Finns det fler? Tito Beltram är det närmaste jag kan komma på!?

     
    • systersmisk

      maj 27, 2010 at 4:40 e m

      Robert Wells har nog mer än en kromosomskada. Bara det att han frivilligt umgåtts med Tito gör ju att man blir misstänksam. Vi gör så här: Vi löser ut Tito från kåken, vi är ju kompetent psykpersonal både du och jag, nog fan klarar vi av den lilla smurfen och sen sätter vi igång!

       

Kommentera

 
