RSS

Dagens i-landsproblem

27 Maj

En konversation via msn direkt ur den krassa verkligheten.

Jessica/SysterSmisk säger:
tänk att snart får vi mysa varje kväll
C. Ross Dresser säger:
ja tänk. det känns rätt overkligt. får man flöjta trots att man är sambo?
Jessica/SysterSmisk säger:
klart man får
C. Ross Dresser säger:
cool
Jessica/SysterSmisk säger:
fick du inte det när du var sambo förra gången?
C. Ross Dresser säger:
jo det tror jag nog. minns inte direkt.
Jessica/SysterSmisk säger:
klart du ska flöjta
hur kan jag neka dig det?
C. Ross Dresser säger:
nej hur?  du kan ju binda mina händer bakom ryggen
Jessica/SysterSmisk säger:
förvisso men det betyder ju oxå att jag måste torka dig i arslet när du skitit
C. Ross Dresser säger:
inte nödvändigtvis!

 
2 kommentarer

Publicerat av på maj 27, 2010 i Sex, Vattugränd rules

 

Etiketter: ,

2 svar till “Dagens i-landsproblem

  1. Xecute

    juni 11, 2010 at 2:15 e m

    LOL! Klart man ska få flöjta i ett förhållande! Tjejer som fjantar sig om sånt är… ja, fjantar. ”Åh nej, åh nej, han älskar mig inte längreeee!!” *kräks*
    På tal om nåt annat så har jag haft flera diskussioner med tjejer som förmodligen tillhör den kategorin, som, hör och häpna, inte skiter hemma hos sina pojkvänner. Jag fattar inte det. Själv gör jag allt hos alla. :-))

     
    • systersmisk

      juni 11, 2010 at 3:12 e m

      Flöjtning och skitning är mänskliga rättigheter även i ett förhållande. Jag kan medge att det kan kännas lite halvjobbigt med att skita hos nån ny sådär men va fan, är man skitnödig så är man.

       

Kommentera

 
