RSS

Kikki sjunger om onani

02 Jul

Kikki har ordnat ännu ett blogginlägg åt mig. Satt och tristessurfade och hamnade på Kikkispåret igen. Här kommer en oerhört provocerande låt för alla som har dåligt morgonhumör. Som jag typ. Texten är så man får ett ep-anfall av ilska. Vadå glada tag? Vadå ömsa gamla skinnet? Det om något är en omskrivning för onani. Så måste det ju vara. Låten handlar alltså om onani.

En fråga till mig från min porrdåre till sambo: Tror du att Kikki har medverkat i hemmaporrfilmer? Klart som fan hon har!!! Det är inte en slump att hon sjunger om Papaya Coconut.

Dagen till ära har jag skapat en Ultimata Kikki på Spotify. Låt den förgylla din helg!

 
4 kommentarer

Publicerat av på juli 2, 2010 i Musik, Sex

 

Etiketter: ,

4 svar till “Kikki sjunger om onani

  1. Havanna

    juli 5, 2010 at 9:31 e m

    Vad roligt med Kikki-tema! Håller med om att låten är oerhört irriterande. Hade dock missat onani-temat. Apropå märkliga Kikki-låtar så har hon gjort en låt som heter Take me to the pilot. Fullständigt obegriplig. Vad handlar den om? Den finns på en skiva som heter Kikki in country, tror jag. Har dock inte kollat med min Kikki-fanatiska bögkusin. Ett riktigt lågvattenmärke men kul som hatobjekt.

     
    • systersmisk

      juli 6, 2010 at 5:47 f m

      Take me to the pilot? Hon vill kolla cockpit?
      Hela den där kvinnan är rätt obegriplig om jag ska vara ärlig.

       
  2. Xecute/peppar

    juli 7, 2010 at 9:53 e m

    Fniss. Du hatar Kikki, jag hatar Blinda Trosing. Måste nog skriva mer om Blinda. Men Kikki, ja hon går inte av för hackor heller – men jag börjar gilla henne nu, eftersom dina inlägg om henne är skitroliga! Om hon inte fanns, skulle du inte skriva några Kikki-inlägg. Alltså är Kikki bra. Och jag kanske behöver medicin.

     
    • systersmisk

      juli 8, 2010 at 5:11 e m

      Rosing, den okrönta WT-drottningen. Ja herregud. Vilken människa eller vad man nu ska klassa henne som. Henne kan man skriva spaltmeter om. Har sett henne ett par gånger och hon är fan inte ens snygg.
      Men Kikki däremot, hon är härlig! Såg rubriker om henne senast idag. ”Jag drack för att stå ut”.

       

Kommentera

 
