RSS

Recension av män

22 Jul

Såg en sida på nätet där man kunde recensera och diskutera sexleksaker. Jag letade och letade på sidan men hittade inga recensioner på män? Män är väl sexleksaker om något? Vissa vill man prova igen och vissa önskar man att man aldrig ens tittat på från första början och då pratar jag bara om ligg. Ex är ett kapitel för sig. En recension av ett ligg kunde låta typ så här; söt men korkad, entusiastisk i sängen och tjänstvillig. Den tekniska utrustningen kunde gärna vara något nummer större men för enstaka bruk är det funktionsdugligt. Snabb omladdning och lagom avfyrningstid. Vill dock utfärda en varning för att just det här exemplaret vill umgås och PRATA vilket kan upplevas som negativt.

skjutgalen?

Skjuter bäst som skjuter sist

 
10 kommentarer

Publicerat av på juli 22, 2010 i Glesbygdsromantik, Sex

 

Etiketter: ,

10 svar till “Recension av män

  1. F

    juli 22, 2010 at 9:51 e m

    undrar vad jag skulle få för recension… inte alltid skjuta sist i alla fall.
    Hmm nåja, svara nu på snuksfrågorna i min blogg. Mycket nöje.

     
    • systersmisk

      juli 23, 2010 at 8:59 f m

      Så att du kan läsa svaren och runka? Nja;)

       
  2. Jenny

    juli 22, 2010 at 11:47 e m

    haha, klockrent!

     
  3. G

    juli 23, 2010 at 1:10 f m

    Jag har en frågestund i min blogg där ni kan förhöra mig om vad ni vill…

    So shoot…

     
    • systersmisk

      juli 23, 2010 at 8:58 f m

      Jag skickade en nyfiken fråga men lyckades stava fel. Ännu mer spännande alltså.

       
  4. diana

    juli 23, 2010 at 11:37 f m

    Eller så vill dom gifta sig, vilket resulterar i livslångt lidande 😉

     
    • systersmisk

      juli 25, 2010 at 3:25 e m

      Jag har sluppit den fällan iaf. Något att vara nöjd över så här i efterhand när jag summerar mina misst.g-

       
  5. Xecute

    juli 30, 2010 at 11:56 e m

    Jag tycker du ska motionera , ja till och med demonstrera, om detta. Det kommer att skapa jobbtillfällen OCH nöjda och lättade kvinnor som själva slipper testa igenom en bunt män i onödan. Det är altlid skönt när Staten kan göra sådant åt en. Jag ser mycket fram emot denna kommande statligt tillhandahållna service och kommer att vara en av dess främsta utnyttjare. Hoppas jag. Om jag kan bli av med mitt senaste misstag först, som jag ju hade sluppit om en sådan här tjänst redan hade funnits. Just det. Så det så. Så att eehh…

     
    • systersmisk

      augusti 1, 2010 at 7:24 e m

      Ja tänk vad många misstag man hade kunnat spara in! Dessutom så kan man ju ligga runt järnet och skylla på att man jobbar;)

       

Kommentera

 
