RSS

Till salu!

26 Jul

Eftersom man inte fick köpa Elvis obduktionsverktyg så erbjuder jag nu ett äkta proktoskop som har varit upp i min sambos arsel och vänt till högstbjudande. Lägg på en tjuga på priset så får du bildbevis när han blir undersökt av dr.Polack. För en tjuga till kan du få ett ljudklipp oxå.

Doktorn tar bakvägen

 

Etiketter: ,

11 svar till “Till salu!

  1. diana

    juli 27, 2010 at 12:11 e m

    Haha, låter som ett klipp 😉

     
    • systersmisk

      juli 27, 2010 at 2:50 e m

      Man kanske skulle fixa en filial till ebay? Äckelbay;)

       
  2. Saija

    juli 27, 2010 at 9:18 e m

    Haha uäkkk!

     
    • systersmisk

      juli 30, 2010 at 4:36 e m

      Äh, du vill ju ha;)

       
  3. ordsallad

    juli 31, 2010 at 8:28 e m

    Vilka flashiga proktoskop ni har up there (hehe, mina ordvitar är Bäst). Hoppas för övrigt det är polacken med maten. Han är ju en av mina förebilder i landstingsvärlden.

     
    • systersmisk

      augusti 1, 2010 at 7:23 e m

      Klart det är matpolacken! Han är den enda orsaken till att jag inte tänker begå självmord pga att semestern lider mot sitt slut. Jag vill ju se vilka läckerheter (läskigheter) karln dukar upp i lunchrummet.

       
  4. Havanna

    augusti 1, 2010 at 10:30 e m

    Vill absolut inte ha ett proktoskop! Däremot skulle jag på fullt allvar vilja köpa din Kikki-bok.

     
    • systersmisk

      augusti 2, 2010 at 10:25 f m

      Är det bilderna på härliga Kikki du vill åt eller är det glassen?

       
  5. Havanna

    augusti 2, 2010 at 10:54 f m

    Den oemotståndliga kombinationen av Kikki och glass! Skulle vilja ge bort den i present.

     
    • systersmisk

      augusti 2, 2010 at 3:16 e m

      Vad vill du betala då? Jag tar även emot kubanska delikatesser;)

       
  6. Havanna

    augusti 2, 2010 at 5:56 e m

    Vad gäller kubanska delikatesser är Havannacigarrerna tillfälligt slut och skulle jag ge bort den kubanska rommen skulle min man ta ut skilsmässa. Vad gäller den största delikatessen, dvs min make, så är han inte till salu. Det får nog bli reda pengar, dock inte kubanska sådana då de är helt värdelösa. Name your price! Om du inte vill ta det på bloggen, kan du maila min bloggadress: tankarhavanna@gmail.com.

     

Kommentera

 
