RSS

Bleeding anus

16 Okt

Häromveckan fick jag en strålande idé. Jag tänkte bilda ett band som hette Bleeding Anus. Anledningen till detta var att min käre sambo lyssnade på nåt värdelöst band med värdelöst bandnamn som jag nu har glömt. Min tanke var att självklart kan jag göra det här bättre. Så jävla mycket bättre. I min fantasi hade jag redan börjat turnera och utnyttja 18-åringar sexuellt men sen släppte sambon bomben. Bandet finns redan och det lät typ som om jag skulle stå för det musikaliska. Döm själva: Jag ger er Bleeding Anus. Experimentell blackmetal från Woodstock.

 
9 kommentarer

Publicerat av på oktober 16, 2010 i AB Röda Fanan, Musik, Sport i tvåan

 

Etiketter: ,

9 svar till “Bleeding anus

  1. Charlies syster Lola

    oktober 16, 2010 at 7:43 e m

    Surt! Men om du och ditt band tar namnet ”Svidande urinvägsinfektion” istället, så tror jag du är safe.

     
    • systersmisk

      oktober 17, 2010 at 8:45 f m

      Det ligger inte lika bra i munnen tyvärr;)

       
  2. ordsallad

    oktober 18, 2010 at 6:21 e m

    Jag vågar inte lyssna, men han som semiblottar sig ser ut som Jesus. Han ser också märkvärdigt avslappnad ut för att just bli nypt i bröstvårtan. Själv har jag en talang för att skriva det uppenbara, tänker jag.

     
    • systersmisk

      oktober 18, 2010 at 7:20 e m

      Jag tycker att dom är rätt söta faktiskt. Skulle nog inte tacka nej där under förutsättning att den blöjliknande byxan togs av. Men visst, det känns en smula obehagligt att han ser så avslappnad ut. Det kanske är deras vanliga lördagsnöje?

       
  3. ordsallad

    oktober 19, 2010 at 6:30 e m

    Lördagsgodis!
    Möjligtvis han till vänster, men högermannen tycker jag du ska akta dig för!

     
  4. Gubben

    oktober 26, 2010 at 4:06 e m

    Hm, under vilken sten… ?

     
    • systersmisk

      oktober 27, 2010 at 6:22 f m

      Snarare stock.

       
  5. Jenny

    november 23, 2010 at 12:08 e m

    Har han i blå kalsonger ingen penis?

     
    • SysterSmisk

      november 23, 2010 at 6:10 e m

      Ser tyvärr ut så. Stackare.

       

Kommentera

 
