RSS

Nikotinfritt snus

26 Nov

Nikotinfritt snus är som en karl utan kuk eller en finne utan kniv. Tämligen värdelöst med andra ord. Det som har fått mig att bryta min bloggtorka är chansen att få åka på mansresa till Toronto med min partner in crime Mia med röven. Får vi tillräckligt många röster och det är inte speciellt många faktiskt så vinner vi! Vi behöver åka bort. Vi behöver handla snus MED nikotin på taxfreen. Röstar du på oss för du en dosa nikotinfritt snus som tack för besväret. Hjälp dina favoritskator genom att klicka HÄR. En resa till Toronto genererar garanterat inlägg av typen ”Kära dagbok”.

 

Etiketter: , ,

2 svar till “Nikotinfritt snus

  1. Charlies syster Lola

    november 26, 2010 at 8:28 e m

    Men VAFAAAAAN!!!!!!!!!!!! Här röstar man och så är priset NIKOTINFRI snus!! Hallååååå?!?!? Jag snusar för fan Skruf EXTRA STARK portion och jag har TVÅ inne samtidigt (sedan jag var tjugo fast då var det general portion) – en på vardera sidan under överläppen. Fan! värdelöst pris! Kommer över sedan och rövknullar dig som straff!!!!!!!!!!!

     
    • systersmisk

      november 26, 2010 at 9:02 e m

      Jag väntar här med vaselinburken. Behöver jag skriva att jag väntar andäktigt?

       

Kommentera

 
