RSS

2010

01 Jan

Årets bästa alla kategorier: Veckan på Banana Garden i Unawatuna med allt som ingick: nattsnorkling, ormpiss, sköldpaddsmannen, sjukt god mat, stora svarta apor i träden, högläsning och rännskita.

Årets skiva: Ghost ”Opus Eponymous”

Årets roligaste kväll: West Coast Riot

Årets värsta bakfylla: Dagen efter WCR

Årets mest otippade: Jag slutade röka

Årets anti-klimax: Sonisphere alternativt valet

Årets mest objudna gäster: Mössen under motorhuven på min bil

Årets kovändning: Husköpet

Årets besökta länder: Lettland, Sri Lanka, Finland och Polen samt några timmar på en flygplats i  Qatar

Årets surprise: Att det var barnen Larsson som smetat senap på mitt dörrhandtag istället för min granne

Årets idiot: Här skulle jag kunna skriva något mycket odiplomatiskt men jag nöjer mig med Jimmie Åkesson alternativt alla som röstade på densamme

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 1, 2011 i AB Röda Fanan, Härliga tider

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
