RSS

Funderingar från villaträsket

20 Jul

Eftersom jag är en praktisk människa har jag börjat undra över om mina mer eller mindre outnyttjade dildos kan användas till något annat än att skräpa i en låda. En tanke var att kanske ställa upp fyra stycken på rad framåt jul och använda som adventsljusstake alternativt linda in dem i ljusslinga och ha som elljusstake. Tyvärr kändes det hela som helt fel säsong så idag klurar jag på om dildos är användbara i trädgårdsarbetet. Då min rygg är mer eller mindre avliden för tillfället så är detta inget jag har prövat vill jag tillägga, jag är trots allt sjukskriven och jag vill verkligen inte ha Förnedringskassan flåsandes i nacken. Det jag har funderat på är om de mer hårda löspenisarna kan användas när man sätter ner lökar och frön för att göra hål i marken istället för att jävlas med en spade. Borde funka alldeles utmärkt. Är man rädd för att få daggmaskar i vaginan så kan man använda en kondom. De lite mer flexibla dildosarna är nog mer svåranvända i trädgården tyvärr och duger nog endast till att vifta närgångna grannar i ansiktet med eller möjligen ett parti dildoboule (tyvärr ej godkänt som OS-gren än).

Och veckans restips: Dildo i Kanada naturligtvis.

 
8 kommentarer

Publicerat av på juli 20, 2011 i AB Röda Fanan, Sex, Villaträsket

 

Etiketter: , ,

8 svar till “Funderingar från villaträsket

  1. mårten

    juli 20, 2011 at 10:53 f m

    gå ihop med några vänner så får ni ihop till ett dildokubb

     
    • systersmisk

      juli 20, 2011 at 11:27 f m

      Kanske skulle fråga grannarna? Iaf paret som inte ligger i skilsmässa.

       
  2. Åsa Landström

    oktober 21, 2011 at 11:47 f m

    Ge dildosarna till paren som ligger i skilsmässa. Det borde göra susen för dem.

     
    • systersmisk

      oktober 24, 2011 at 10:15 f m

      För sent tyvärr, men det har ju flyttat in en ny kille och han ska säkert oxå skilja sig inom sinom tid. Jag kanske ska knacka på ikväll med dildokartongen under armen och fråga om han vill ha nåt i tvåan?

       
    • anettepelletier

      april 2, 2013 at 11:52 e m

      God ide, funkar också för lastbilschaufförsänkor…

       
  3. Osloskånskan

    november 19, 2011 at 11:29 e m

    Mina grannar hade fått hjärtsnörp. hehehe (ondskefullt)

     
  4. ordsallad

    september 14, 2012 at 8:55 e m

    Plantera i trädgården? Oklart om de växer, men i bästa fall lär de hålla jehovas på avstånd åtminstone…

     
    • systersmisk

      oktober 26, 2012 at 8:21 f m

      Annars är jag rätt förtjust i Jehovas, jag gillar den där tidningen man får. Då är det värre med mormonerna som jag just nu bedriver en privat hatkampanj emot.

       

Kommentera

 
